Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Snudebutikken (Snudekompagniet ApS)

Fuglebjergvej 9, 3400 Hillerød

CVR.NR: 30 54 74 46

Telefon: (+45) 60 38 60 58

Email: info@snudebutikken.dk

Produktinformation

På Snudebutikken.dk oplyses varens væsentlige egenskaber, for yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til Snudebutikken.dk via info@snudebutikken.dk

Priser

Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Der kan derfor forekomme prisændringer. Alle angivne priser er inklusive 25% moms.

Betaling

På Snudebutikken.dk kan Køber betale med MobilePay, Dankort, Master Card, Mastercard Debet/Cash/Direct, Visa Electron, Visa. Vi tager ikke kortgebyrer. De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL) som det kun er dig og PBS der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig. Ved køb med Dankort eller kreditkort trækkes beløbet fra din konto så snart varen afgår fra Snudebutikken.dk.

Reklamation

Snudebutikken.dk yder ifølge købeloven forbrugere 2 års reklamationsret på fabrikations- og materialefejl (mangler) for varekøb. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Fakturaen skal fremvises til Snudebutikken.dk i forbindelse med anvendelse af reklamationen. Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter burde ske efter Køber har opdaget manglen til Snudebutikken.dk inden rimelig tid. Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig manglen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. I tilfælde af fysiske skader på produktet, bedes Snudebutikken.dk informeres om dette senest næste hverdag efter modtagelse, da det letter din bevisbyrde for, at skaden er sket under transporten. Hvis din pakke viser tegn på skade ved modtagelsen, bedes du nægte at modtage den, eller få posthuset til at påføre, at pakning viste tegn på transportskade. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består.

Returnering

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. I tilfælde af fejl i levering af varer, bedes du kontakte os og sende billedokumentation, hvorefter vi sender en returlabel, så du kan sende den forkerte vare retur. Vi afsender den korrekte vare efter modtagelse. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Henter du ikke din pakke fra pakkeshop og pakken kommer retur til os, hæfter du selv for de omkostninger der er forbundet med at pakken kommer retur til os. Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse. Ved returnering bedes du bruge GLS eller PostNord pakker. Da det gør det muligt at spore varen, hvis den skulle blive væk under returforsendelse. Du bør sende varen forsvarligt emballeret – sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris. Du kan også fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af forsendelsen, såfremt du samtidig giver os besked om fortrydelsen. Du hæfter dog selv for de udgifter der er forbundet med at varen sendes retur til os. Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg til private – det gælder ikke varer solgt til virksomheder. Original faktura (ikke kopi) skal altid medsendes ved fortrydelse.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 60 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 60 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du har 60 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@snudebutikken.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. Varerne skal returneres ubrugt og med originalt mærkat.

Ansvarsfraskrivelse og garanti

Sælger er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til Køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes Køber handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for Snudebutikken.dk’s kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende. Snudebutikken.dk afgiver ikke selvstændig garanti for de bestilte varer, og Køber opnår kun de garantier, som producenten udsteder over for Køber.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. Varerne skal returneres ubrugt og med originalt mærkat.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Fragt

Al forsendelse sker med GLS som pakke. Levering til Pakkeshop koster normalt 45,50kr, levering til Erhverv m. GLS koster 52kr, levering til privat adresse koster 70kr. Disse priser gælder for levering i Danmark under et kilo.

Disse priser gælder udelukkende for levering inden for Danmarks grænser. Alle bestillinger til andre lande end Danmark bliver sendt som forsikrede pakker med GLS og beregnes efter vægt.

Levering

Medmindre andet er angivet for den enkelte vare er forventet leveringstid indenfor 3 dage.

Forbehold for ændringer

Snudebutikken.dk forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for denne website. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret, om der er sket ændringer.

Cookie- og privatlivspolitik

Ved køb godkender du ligeledes vores cookie- og privatlivspolitik.